• Transylvania Open, la prima ediție. Lista oficială cu jucătoarele care participă la turneu
  • Halep in top10 all time carreer prize. You never forget your first"
  • Câte persoane au participat în cele patru zile ale festivalului.
  • Electric Castle Ediție specială. 10 zile de festival.
  • Andrea Petkovic a câștigat turneul Winners Open, de la Cluj

Wednesday 31 May 2017

Neversea 2017. Programul pe zile.



Organizatorii festivalului NEVERSEA anunță că începând tot de joi, 1 iunie, festivalierii vor avea ocazia să cumpere și bilete de o zi, la prețul de 200 de lei plus taxe. În acest sens, reprezentanții NEVERSEA dezvăluie o parte din programul celor trei zile de festival de pe litoralul românesc. 

Programul poate suferi modificări ulterioare și va fi completat pe parcurs, până la festival. 

Vineri, 7 iulie:
Tiesto, Rita Ora, Ella Eyre, Danny Avila, Mike Perry, Sam Feldt, Lost Frequencies, Tujamo, Zeds Dead, Wilkinson  

Sambata, 8 iulie: 
Afrojack, Fatboy Slim, Years & Years, Ferry Corsten, Klangkarussell, Marc Romboy, Matthias Tanzman, Praslea, Cezar

Duminica, 9 iulie: 
Jason Derulo, Dua Lipa, KSHMR, Nicky Romero, Fedde Le Grand, Benny Benassi, Foreign Beggars, Sven Vath, Nina Kraviz, Dub Fx, Netsky

Programul complet al festivalului cu repartizarea artiștilor pe scene și pe ore va fi anunțat în perioada imediat următoare.

Friday 26 May 2017

Untold și Neversea recrutează peste 2000 de voluntari



UNTOLD și NEVERSEA îți oferă șansa să trăiești experiențe unice de festival dintr-o altă perspectivă decât cea a festivalierului. Cel mai bun festival din Europa, UNTOLD și cel mai mare festival de la malul Mării Negre, NEVERSEA recrutează peste 2000 de voluntari. Doritorii vor avea ocazia să opteze pentru toate departamentele din cadrul festivalurilor iar unul dintre avantajele voluntariatului poate să însemne chiar oportunitatea de a face parte din echipa de festival a lui Armin van Buuren, Martin Garrix sau Ellie Goulding.

Pentru a putea intra în echipa voluntarilor trebuie să ai între 16 și 35 de ani. Perioada de recrutare începe astăzi, 26 mai și se incheie pe data de 07 iunie, iar răspunsurile către voluntari vor fi trimise în perioada 08-12 iunie.

Cei peste 2000 de voluntari vor fi repartizați în funcție de preferințe dar și de aptitudinile și abilitățile lor. Departamentele unde voluntarii pot activa sunt: info point, comunicare, stewards, logistică, greeters, user experience, echipă mobilă, emergency team și eco team. Voluntarii vor beneficia de un program de pregătire de 16 ore în care vor învăta elemente de managementul proiectelor, comunicare, customer care și self management. Cei aleși vor primi un echipament de festival, acces la festival și două mese pe zi.

Voluntarii vor avea ocazia să cunoască oameni noi, vor învăța cum se lucrează pentru un festival, și pe lângă toate astea, petrecerea va fi una pe cinste. Înscrierile de voluntari pentru festivalul UNTOLD se fac pe site-ul www.untold.com iar pentru festivalul NEVERSEA pe www.neversea.com

Saturday 29 April 2017

Electric Castle 2017. Cea mai spectaculoasă ediție a festivalului


Unul din cele mai mari ecrane LED din Europa, o scenă principală cu dimensiuni record, un camping urbanizat, structuri artistice și terenuri de sport: un adevărat oraș va fi construit la Bonțida pentru ceea ce se anunță a fi cea mai spectaculoasă ediție a Electric Castle.

Au mai rămas doar 56 de zile până la debutul celei de-a cincea ediții a Electric Castle, iar organizatorii au deja planul complet al festivalului. Amenajări și evenimente noi, echipamente care includ unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa și un sistem de sonorizare care se regăsește doar la marile evenimente de profil: toate vor fi ridicate în timp record pe o suprafață ce se extinde în acest an la peste 220.000 metri pătrați.

Scena principală este principalul punct de atracție al festivalului la fiecare ediție, iar în 2017 va stabili un nou record pentru piața de evenimente muzicale din România. Un ecran LED de peste 600 metri pătrați cu o rezoluție 8K va „îmbrăca” scena cu o deschidere de peste 80 metri liniari. Împreună cu un sistem de sunet cu performanțe de vârf, ecranul va contribui la o experiență muzicală și vizuală completă, așa cum merită toate show-urile programate aici, printre care cele ale Alt J, Franz Ferdinand sau Deadmau5.

Aproape 35.000 de oameni vor trăi zilnic într-un spațiu istoric, nelocuit timp de 360 de zile în cursul unui an. Este un număr de oameni mai mare decât populația Sighișoarei, dar în același timp o densitate de oameni de 75 de ori mai mare decât media din Cluj-Napoca și de 10 ori mai mare decât în New York, SUA. Această provocare îi face pe organizatori să găsească noi soluții de arhitectură și design pentru fiecare ediție.

Pentru ca festivalul să poată oferi confortul de secol XXI pe care fiecare îl așteaptă, echipa Electric Castle a creat de la zero infrastructura necesară. Rețeaua electrică dedicată exclusiv festivalului are o putere instalată de 6 MW, suficientă pentru a alimenta câteva cartiere ale Clujului, iar peste 15 kilometri de fibră optică au fost trași încă din 2016 pentru a permite funcționarea sistemului integrat de plăți.

Anul acesta, zona de camping devine o așezare urbană în sine. Cei 10.000 de participanți așteptați cu corturile vor avea, pe lângă facilitățile obișnuite, și un supermarket, o zonă de grill, propria scenă și o zonă independentă de activități.

Atenția organizatorilor la fiecare detaliu și dorința de a oferi o nouă perspectivă asupra construcțiilor temporale din festival reiese și din colaborările cu numeroare studiouri de arhitecți sau designeri, precum Corvin Cristian, dizainăr, Atelier Mass sau p-o-d. Booha Mansion va fi un spațiu complet refăcut: un parc urban, din containere, construit pe mai multe niveluri, animat de proiecții 3D pe pereții interiori. Alte noi instalații și amenajări sunt așteptate ca propuneri de la tineri designeri și arhitecți din întreaga țară. Electric Castle a lansat un concurs de proiecte cu granturi acordate celor mai originale idei. Înscrierile se pot face până în 15 iunie.

Toate aceste amenajări sunt deja în curs de pregătire, iar construcția lor propriu-zisă va avea loc în timp record, în patru săptămâni înainte de Ziua Zero a Electric Castle #5. Festivalul se desfășoară între 12 și 16 iulie, având în program peste 200 de artiști ce vor evolua pe 9 scene.

Wednesday 20 July 2016

Electric Castle 2016 in cifre.


Electric Castle în cifre. Solistul trupei Bastille: „Ne-am simţit ca acasă încă de când am văzut primele cizme de cauciuc în drum spre castel”

Circa 121.000 de oameni au dansat şi s-au distrat pe ploaie şi în noroi la ediţia din acest an a Festivalului Electric Castle. 121.000 de oameni, toate opţiunile de cazare în festival - 10.000 de locuri - epuizate încă de vineri. „Dincolo de cifre, întâmplările ultimelor 5 zile confirmă că în jurul Electric Castle s-a format o comunitate puternică de oameni care iubesc muzica bună, apreciază prilejul de a întâlni artişti de referinţă ai genurilor electronic, rock, hip-hop şi reggae, şi înţeleg ce înseamnă atmosfera şi experienţa unui festival real“, susţin organizatorii Festivalului Electric Castle. În ultima zi a festivalului, petrecerea a continuat mult după răsărit, până luni dimineaţă la ora 10, ora închiderii.

„Ne-am simţit ca acasă încă de când am văzut primele cizme de cauciuc în drum spre castel. Zâmbetele largi ale oamenilor ne-au făcut să ne mai treacă spaima de Transilvania, «ţara vampirilor», un loc în care ne-am dorit foarte mult să ajungem”, declara duminică seară Dan Smith, solistul Bastille. Şi anul acesta, imaginile surprinse în timpul EC au făcut înconjorul internetului, dovadă este fotografia a doi tineri care se sărutau, sâmbătă, pe ploaie, îmbrăţişaţi pe pământ.

Un nou record de spectatori la TIFF 2016: peste 79.000


Ediția aniversară a celui mai mare festival de film din România s-a încheiat spectaculos pe 5 iunie, marcând un nou record în istoria sa de 15 ani: cele 248 filme din 64 de țări au adus peste 79.000 de plătitori de bilete în sălile de cinema, cu 9% mai mult față de anul trecut. Este al doilea an cu o creștere importantă a numărului de bilete vândute la TIFF, 25% dintre acestea fiind achiziționate online. Numărul total al participanților depășește cifra de 120.000: plătitorilor de bilete li se adaugă cei prezenți la proiecțiile gratuite în aer liber, masterclass-uri, workshop-uri, lansări, expoziții sau întâlnirile de la TIFF Lounge. Circa 1100 de invitați - regizori, producători, actori, profesioniști din industrie și jurnaliști români și străini - au luat parte la proiecțiile și evenimentele speciale din cele 20 de locații. 

Cea de-a 15-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania s-a bucurat de numeroase proiecții și evenimente sold-out, printre care premierele românești Sieranevada, de Cristi Puiu, Două lozuri, de Paul Negoescu, și Câini, în regia lui Bogdan Mirică, câștigătorul Trofeului Transilvania, care a beneficiat de două proiecții suplimentare, pe 5 iunie, ambele sold-out într-un timp foarte scurt. Biletele au fost epuizate în avans și la premiera mondială a celui mai recent film semnat de Nae Caranfil, 6,9 pe scara Richter, care a deschis festivalul în Piața Unirii din Cluj, în prezența a circa 3000 de spectatori, proiecția specială în onoarea Sophiei Loren, Căsătorie în stil italian, cine-concertul Patimile Ioanei d’Arc – pentru care a fost programată o proiecție suplimentară, sold-out la rândul ei, cine-concertul Haxan, din programul Weekend la Castel, precum și gala de închidere din 4 iunie.

Un record de trafic a înregistrat și site-ul www.tiff.ro, actualizat în permanență înainte și în timpul festivalului. În cele 10 zile de TIFF, a înregistrat 55.280 de vizitatori unici, 106.946 de vizite și 745.138 de afișări de pagină, cu 15% mai mult decât în 2015. România, Germania, Marea Britanie, SUA, Franța, Ungaria, Italia, Spania, Polonia sunt câteva dintre țările din care provin utilizatorii. Blogul oficial blog.tiff.ro a avut peste 27.000 de afișări în perioada festivalului. Aplicația mobile TIFF 2016, dezvoltată de Greppy Systems, a fost accesată de 190.000 de ori - de patru ori mai mult decât la ediția trecută - de către 4300 de utilizatori activi. Opțiunea nouă de cumpărare a biletelor prin intermediul aplicației a fost folosită de 7300 de ori.

Milioane de utilizatori au urmărit postările și video-urile de pe pagina de Facebook TransilvaniaIFF. Toate clipurile postate pentru această ediție au avut un total de 1.014.746 de vizualizări. Cele cinci spoturi ale campaniei de imagine au înregistrat 614.639 de vizualizări, cu un reach organic de 2.064.000, cel mai popular fiind Taxi Driver aka Taxidermistul, urmărit de 193.481 de ori. Fanii paginii au dat 210.000 de like-uri postărilor din timpul festivalului – o creștere de 500% față de anul trecut – cea mai populară știre fiind cea despre sosirea actriței Sophia Loren la Cluj. Video-urile zilnice au avut o medie de reach de 43.123.